Doručenie do Vianoc pri objednávke tovaru skladom na predajni do 18.12.2024 12:00 h. Možnosť výmeny nenosených hodiniek do 31.1.2025.
  • 0
  • Nemáte žiadne položky vo vašom nákupnom košíku.

Všeobecné obchodné podmienky

 

Tieto obchodné podmienky platia pri nákupe v internetovom obchode www.koscom.sk prevádzkovaného spoločnosťou KOSCOM SK s.r.o.

Podmienky bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho. Predávajúcim je spoločnosť KOSCOM SK s.r.o. (ktorá je zároveň prevádzkovateľom stránok), so sídlom Komárňanská 162, 947 01 Hurbanovo, IČO: 55 955 924 zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Nitra, Odd.: Sro, Vložka č.: 62237/N.

Kupujúcim je zákazník, spotrebiteľ.

Všetky zmluvné vzťahy sú uzavreté v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ (fyzická osoba), vzťahy neupravené v obchodných podmienkach sa riadia občianskym zákonníkom (č. 40/1964 Z.z.) a zákonom o ochrane spotrebiteľa (č. 250/2007 Z.z.). Ak je zmluvnou stranou zákazník (právnická osoba), vzťahy neupravené v obchodných podmienkach sa riadia obchodným zákonníkom (č. 513/1991 Z.z.).

Spotrebiteľská zmluva je kúpna zmluva, zmluva o dielo, prípadne iné zmluvy, pokiaľ zmluvnými stranami sú na jednej strane spotrebiteľ a na druhej strane dodávateľ.

Predávajúci / dodávateľ – je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy jedná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti. Je to podnikateľ, ktorý priamo alebo prostredníctvom iných podnikateľov dodáva kupujúcemu výrobky alebo poskytuje služby.

Reklamácia – je uplatnenie práv kupujúceho z rozporu s kúpnou zmluvou, ako aj uplatnenie práv kupujúceho vyplývajúcich zo zodpovednosti predávajúceho za vady.

Kupujúci je zákazníkom nášho internetového obchodu.

Kupujúci / spotrebiteľ je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy nejedná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti.

Kupujúci / zákazník je podnikateľ, ktorý nakupuje výrobky, či využíva služby za účelom svojho podnikania s týmito výrobkami alebo službami. Tento kupujúci sa riadi obchodnými podmienkami v rozsahu, ktoré sa ho týkajú a obchodným zákonníkom.

Kúpna zmluva

Ak je kupujúcim spotrebiteľ, návrhom k uzavretiu kúpnej zmluvy je umiestnenie ponúkaného tovaru dodávateľom na stránky, kúpna zmluva vzniká odoslaním objednávky kupujúcim – spotrebiteľom a prijatím objednávky dodávateľom. Toto prijatie dodávateľ obratom potvrdí kupujúcemu informatívnym e-mailom na zadaný e-mail, na vznik zmluvy však toto potvrdenie nemá vplyv. Vzniknutú zmluvu (vrátane dohodnutej ceny) je možné meniť alebo rušiť len na základe dohody oboch strán alebo na základe zákonných dôvodov.

Ak nie je kupujúcim spotrebiteľ, návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy je odoslaná objednávka tovaru kupujúcim a samotná kúpna zmluva je uzavretá momentom doručenia záväzného súhlasu predávajúceho kupujúcemu s týmto jeho návrhom.

Uzavretím kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami, vrátane reklamačného poriadku a že s nimi súhlasí. Na tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok je kupujúci dostatočným spôsobom pred vlastným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi oboznámiť.

Zmluva je uzatvorená v slovenskom jazyku a je predávajúcim archivovaná za účelom jej úspešného splnenia a nie je prístupná tretím stranám. Informácie o jednotlivých technických krokoch vedúcich k uzavretiu zmluvy sú zrejmé z procesu objednávania v našom internetovom obchode a kupujúci má možnosť pred vlastným odoslaním objednávky ju skontrolovať a prípadne opraviť. Tieto obchodné podmienky, rovnako ako reklamačný poriadok, sú zobrazené na webových stránkach nášho internetového obchodu a je tak umožnená ich archivácia a reprodukcia kupujúcim. Náklady na použitie komunikačných prostriedkov na diaľku (telefón, internet atď.) pre uskutočnenie objednávky sú v bežnej výške, závislé na tarife telekomunikačných služieb, ktoré objednávateľ používa.

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť pred uzatvorením kúpnej zmluvy, na základe dohody s kupujúcim, v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo nedodáva, alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena tovaru. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú čiastku kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet alebo adresu a k uzavretiu kúpnej zmluvy nepríde.

Na darčeky, ktoré sú poskytované úplne zadarmo, nie je možné uplatňovať akékoľvek práva spotrebiteľa. Takýto tovar spĺňa podmienky darovacej zmluvy a všetky normy podľa platnej legislatívy SR.

Rozpor s kúpnou zmluvou

V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej jen „rozpor s kúpnou zmluvou“), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu zodpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou; ak nie je takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, pokiaľ kupujúci pred prevzatím veci vedel o rozpore s kúpnou zmluvou alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví počas šiestich mesiacov odo dňa prevzatia veci, sa považuje za rozpor existujúci už pri jej prevzatí, pokiaľ to neodporuje povahe veci alebo pokiaľ sa nepreukáže opak.

Zhoda s kúpnou zmluvou sa následne rozumie predovšetkým, že predávaná vec je bez vád, a ďalej, že má kvalitu a úžitkové vlastnosti zmluvou požadované, predávajúcim alebo výrobcom popisované, alebo na základe reklamy očakávané, poprípade kvalitu a úžitkové vlastnosti pre vec takéhoto druhu obvyklé, ďalej, že zodpovedá požiadavkám právnych predpisov a zodpovedá účelu, ktorý predávajúci pre používanie veci uvádza, alebo pre ktorý sa vec obvykle používa.

Cenníky

V internetovom obchode sú vždy aktuálne a platné ceny pre internetový obchod. Cenníky platné pre Predajne sa môžu líšiť. Všetky uvádzané ceny na eshope www.koscom.sk sú vrátane aktuálne platnej základnej sadzby DPH. 

 

Dodacie podmienky - dostupnosť tovaru

Tovar dodávame podľa zobrazenej dostupnosti nasledovne:

s dostupnosťou Na sklade - dodanie do 1 až 2 pracovných dní (pri objednávke do 12,00 hod.)

s dostupnosťou Skladom na predajni - dodanie do 1 až 2 pracovných dní (pri objednávke do 12,00 hod., väčšina tovaru dodaná do 24 hodín)

s dostupnosťou Do 3-5 dní - dodanie zvyčajne do 3 - 5 pracovných dní

s dostupnosťou Na objednávku - termín dodania upresníme po potvrdení u dodávateľa

Po kontaktovaní našej infolinky Vám radi preveríme dostupnosť vybraného tovaru a upresníme dobu dodania konkrétneho produktu.

 

Spôsoby dopravy

Osobný odber (zadarmo) - Objednaný tovar je možné vyzdvihnúť na jednej z našich predajní po potvrdení objednávky.

Kurier na adresu - Objednaný tovar Vám bude zaslaný na zvolenú adresu prepravnou spoločnosťou (Packeta, SPS). Výber prepravnej spoločnosti je na uvážení predávajúceho. Pri výbere zohladňujeme čo najskorší možný termín dodania zakúpeného tovaru kupujúcemu.  

Odberné miesto Packeta - Objednaný tovar bude zaslaný na Vami zvolené odberne miesto spoločnosti Packeta (Z-BOX, Výdajné miesto). Maximálna hodnota tovaru pre tento spôsob dopravy je 700€. 

Pri nákupe tovaru nad 100€  hradí náklady na dopravu Predávajúci.

 

Spôsoby platby

Platobná brána GP (zadarmo) - Objednaný tovar uhradíne bezpečne online prostredníctvom platobnej brány GP (Global Payments).

Platba prevodom (zadarmo)- Objednaný tovar uhradíte bankovým prevodom na náš účet

Dobierka (Tento spôsob platby je spoplatnený sumou 1€) - Objednaný tovar uhradíte až pri prevzatí. Maximálna hodnota dobierky môže byť 700€. Pri vyššej sume je potrebné si zvoliť iný spôsob platby. 

Platba na predajni (zadarmo)- Objednaný tovar uhradíte priamo na našej predajni v hotovosti alebo platobnou kartou. (Tento spôsob platby nie je možný na predajni KOSCOM Watches Bratislava).

 

Kontrola zásielky

Pri prevzatí zásielky je spotrebiteľovi doporučené skontrolovať stav zásielky, pokiaľ je pri prevzatí zistené mechanické poškodenie obalu výrobku či neúplnosť zásielky, je spotrebiteľovi doporučené ešte za prítomnosti dopravcu vyhotoviť do prepravných dokladov záznam o poškodení zásielky a nechať si tento záznam dopravcom potvrdiť, poprípade zásielku neprevziať. Neúplnú alebo poškodenú zásielku je nutné obratom oznámiť e-mailom na adresu [email protected], u dopravcu zahájiť reklamačné konanie a kópiu zápisu o tom obratom zaslať e-mailom či poštou Predávajúcemu. Pokiaľ nepríde k zahájeniu reklamácie poškodeného tovaru v deň prevzatia, na dodatočné reklamácie neúplnosti alebo poškodenia dodávky nebude braný zreteľ.

Reklamačný poriadok

Kompletný reklamačný poriadok je umiestnený na stránke:

https://www.koscom.sk/reklamacny-poriadok

Odstúpenie od zmluvy

V zmysle ustanovenia § 7 zákona O ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (zákon č. 102/2014 Z. z.) má kupujúci právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, pričom je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote doručený list o odstúpení od zmluvy predávajúcemu. Toto právo má kupujúci aj v prípade, ak si tovar objednaný prostredníctvom internetu vyzdvihol osobne v priestoroch výdajného miesta predávajúceho.

Kupujúci má právo po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako pri nákupe v klasickom kamennom obchode. Odskúšať však neznamená začať tovar používať a po niekoľkých dňoch vrátiť predávajúcemu. Tovar je potrebné vrátiť na poštovú adresu spoločnosti KOSCOM SK s.r.o., Komárňanská 162, 947 01 Hurbanovo. Tovar zasielajte prosím v originálnom balení, kompletný, nepoužitý a nepoškodený. Pre vrátenie peňazí je potrebné, aby ste nám odoslali:

- tovar v originálnom balení, nepoškodený

- originál záručný list

- originál faktúru

- kópiu dokladu o prevzatí tovaru od kuriéra (kvôli dátumu doručenia)

- číslo učtu na ktorý majú byť peniaze vrátené

Prepravné náklady pri vrátení tovaru hradí zákazník. Tovar vrátený na spôsob dobierky neprijímame. Cena za tovar bude zákazníkovi vrátená bezodkladne po skontrolovaní vráteného tovaru do 14 dní od odstúpenia od zmluvy a to bankovým prevodom.

V súlade s § 12 ods. 5 vyššie uvedeného zákona objednávateľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú:

- poskytovanie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom objednávateľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy,

- predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek objednávateľa alebo tovaru určeného osobitne pre jedného objednávateľa, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť;

Bezpečnosť a ochrana osobných údajov

Prodávajúci spracováva osobné údaje kupujúceho v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 zo dňa 27. apríla 2016, všeobecného nariadenia o ochrane osobných údajov, podľa Zásad spracovania a ochrany osobných údajov.

 

Alternatívne riešenie sporov

Pokiaľ kupujúci nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim KOSCOM SK s.r.o.., je Slovenská obchodná inšpekcia Bajkalská 21/A, P.O.Box č.29, 827 99 Bratislava 27, www.soi.sk alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk); spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.

Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

Puncové značky

Slovenské puncové značky a znamienka na zlatý, strieborný a platinový tovar:


 

Záverečné ustanovenie

Tieto obchodné podmienky platia v znení uvedenom na internetových stránkach predávajúceho, v deň uzatvorenia kúpnej zmluvy. Objednávka spotrebiteľa je po potvrdení ako uzatvorená zmluva medzi kupujúcim a predávajúcim archivovaná za účelom jej splnenia a ďalšej evidencie a jej stav je prístupný kupujúcemu. Zmluvu je možné uzatvoriť v slovenskom jazyku, prípadne aj v iných jazykoch, pokiaľ to nebude dôvodom nemožnosti jej uzatvorenia. Nákupom zákazník súhlasí so zasielaním obchodných informácií.

Tieto obchodné podmienky spotrebiteľovi umožňujú ich archiváciu a reprodukciu. Momentom uzatvorenia kúpnej zmluvy kupujúci prijíma všetky ustanovenia týchto obchodných podmienok, v znení platnom v deň odoslania objednávky, vrátane ceny objednaného tovaru uvedenej v potvrdenej objednávke, ak v konkrétnom prípade nebolo preukazateľne dohodnuté inak.

Tieto obchodné podmienky sú platné a účinné od 25. 11. 2024. 

Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto všeobecných obchodných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmeny všeobecných obchodných podmienok je splnená umiestnením na internetovej stránke www.koscom.sk.

Newsletter